Autoričino dugogodišnje profesionalno bavljenje pitanjem partnerstva obitelji i odgojno-obrazovne ustanove na teorijskoj i praktičnoj razini, bio je razlog zbog kojeg se upustila u istraživanje partnerstva tih dvaju, za djecu, ali i odrasle, najvažnijih mikrosustava.
U sedam poglavlja ove knjige autorica razmatra obitelji i odgojno-obrazovne ustanove s njihovim specifičnostima i resursima koje imaju, a koje mogu (trebaju) staviti u funkciju izgradnje, održavanja i unaprjeđivanja kvalitetnih partnerskih odnosa. Temeljna misao – vodilja bila je osvješćivanje važnosti boljeg razumijevanja partnera u odnosu, komunikacijskih procesa koji se među njima odvijaju, često neiskorištenih potencijala s kojima raspolažu i krajnje dobrobiti koju od kvalitetnog partnerstva imaju svi – i djeca i odrasli.
Vjerujemo da će čitatelji (profesionalci, roditelji, studenti) u ovoj knjizi naići na niz “iskrica” koje će ih potaknuti na promišljanje i asertivnije djelovanje s ciljem izgradnje kvalitetnijeg partnerstva u svojim privatnim i profesionalnim životima.