Teorijsku tj. znanstvenu razradu suvremenih koncepata vođenja autorica je iznijela u znanstvenoj monografiji Izvan okvira 3, Vođenje: prema kulturi promjene iz 2018. godine. Upravo se na te spoznaje i teorijske analize oslanja u ovoj publikaciji koja prikazuje rezultate četverogodišnjeg istraživanja profesionalnog razvoja glavnih organizatora pedagoškog procesa u različitim predškolskim ustanovama. Kako bi se osigurala visoka kvaliteta obrazovanja u takvim ustanovama i kako bi se uspješno implementirala promjena odgojno-obrazovne prakse, autorica ističe važnost pružanja primjerene podrške svim stručnjacima uključenima u pedagoški proces. Knjiga je namijenjena svima koje zanima na koji način kvalitetno izgraditi i ostvariti liderske potencijale svih dionika odgojno-obrazovne prakse u predškolskim ustanovama.
Iz predgovora prof. dr. sc. Ivana Đikića:
Premda ova knjiga istraživački obuhvaća rano i predškolsko obrazovanje, rezultati istraživanja i iz njih proizašli zaključci imaju univerzalnu primjenu u fenomenologiji vođenja generalno.
Važnost motivacije i kontinuiranog rada s ljudima, osnaživanje njihove spremnosti na promjenu i djelotvorno suočavanje s otporima promjeni, čine okosnicu uspješnog vođenja. U fokusu takvog vođenja svakako je odustajanje od konformizma, koji promjenu koči ili onemogućuje, u korist razvoja kulture mišljenja i preuzimanja osobne odgovornosti.
Kvalitetno je vođenje nužno da bi se u odgojno-obrazovnoj ustanovi razvijala kultura učenja kroz istraživanje i otkrivanje, sposobnost kritičkog mišljenja te stjecalo iskustvo produktivne suradnje i timskog rada, kako mladih generacija, tako i njihovih odgajatelja i učitelja. Bez tih vještina i znanja teško je zamisliti kvalitetan i uspješan život u modernom vremenu pa ih je potrebno razvijati sustavno, a s njihovom razvojem započeti što ranije. Stoga sve pohvale autorici koja takve univerzalne vrijednosti uvodi u obrazovni sustav već od rane i predškolske dobi.