Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja
U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod. Naj-Domus d.o.o. prihvatiti će povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Naj-Domus d.o.o.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora:
- ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
- ako je predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
- ako je predmet ugovora tehnička roba koja je osobno popravljana ili servisirana u neovlaštenom servisu, čime se gubi pravo na ostvarivanje jamstva.
Kako bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovog ugovora, isti mora obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom. Rok za jednostrani raskid ugovora od 8 dana počinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Ako kupac jednostrano raskine ovaj ugovor, Naj-domus d.o.o se obvezuje izvršiti povrat novca koji je primio, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana kada bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata.
U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove na povrat. Kupac je dužan robu predati ili poslati (na adresu gdje će se poslati) bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 8 dana od dana kada je Kupac uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe snosi kupac sam. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni, a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.
Kako do povrata:
Javite nam se na mail: prodaja@naj-domus.hr ili na telefon: 01/66 41 399 te ukratko objasnite zašto Vam artikl ne odgovara. Zapakirajte u kutiju svoj nekorišteni artikl u original ambalaži.
U slučaju da vraćate artikl koji Vam ne odgovara iz nekog razloga poštarinu snosi sam u oba smjera (povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla)
U slučaju da se dogodila naša pogreška prilikom pakiranja poštarinu snosi Naj.Domus d.o.o. u oba smjera (povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla) Pošaljite ga na adresu: Naj-Domus d.o.o., Bani 56/1, 10 010 Zagreb. Javiti ćemo Vam se povratnom informacijom kada nam stigne paket te kad započnemo obradu povrata.
Kako najjednostavnije napraviti povrat:
Vraćeni artikl mora biti u original pakiranju sa naljepnicama proizvođača i deklaracijom. Molimo Vas da ne uništavate original pakiranje i ne pišite po njemu ili na bilo koji drugi način oštećujete ambalažu. Zadržavamo pravo da odbijemo artikle koji nisu vraćeni u skladu sa navedenim pravilima. Poštarinu u oba smjera snosi kupac. Povrat robe na našu adresu možete obaviti preko dostavnog kurira kojeg Vi izaberete. Slanje paketa na Vašu adresu obavljamo sa našim ugovornim kurirom po važećem cjeniku Naj-Domus d.o.o..
Naša politika povrata ne utječe na Vaša zakonska prava kupca. Uzimamo pravo da povrat artikla potraje do 5 radnih dana od dostave Vašeg paketa na našu adresu. Međutim, nakon što zaprimimo Vaš paket će biti pregledan i zahtjev će biti obrađen u najkraćem mogućem roku od zaprimanja izuzev neradnih dana i praznika.
Ako želite povrat novca, isti će biti obrađen u najkraćem mogućem roku. Povrat novca će biti obavljen na isti način na koji je artikl plaćen.
Naša politika reklamacija ne utječe na Vaša zakonska prava kupca.